Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Espai creat per l'Institut de la Comunicació (InCom) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Adreçat a universitaris i professionals interessatos en els estudis de comunicació. Té un directori amb més de 2600 recursos sobre comunicació a Internet.El Portal de la Comunicació InCom-UAB ofereix informació i documentació especialitzada en els diferents àmbits de la comunicació, orientada als investigadors, estudiants i professionals de la Comunicació. Des de la seva posada en línia el 2001, el Portal s'ha constituït com a mitjancer i punt de referència a Internet per a totes aquelles persones interessades en els estudis sobre mitjans de comunicació, societat de la informació, tecnologies de la informació i comunicació (TIC), i les seves repercussions i influències en l'organització social.
Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Revista científica cuyo objetivo es dar a conocer las investigaciones científicas sobre las cuestiones relacionadas con el área de conocimiento de Comunicación Audiovisual y Publicidad.
Ven a la Jornada de Puertas Abiertas de Grados de La Salle Campus Barcelona.
The European Genome-phenome Archive (EGA) is a service for permanent archiving and sharing of all types of personally identifiable genetic and phenotypic data resulting from biomedical research projects. The EGA contains exclusive data collected from individuals whose consent agreements authorise data release only for specific research use or to bona fide researchers. The EGA provides the necessary security required to control access, and maintain patient confidentiality, while providing access to those researchers and clinicians authorised to view the data. -
Signs of Early Adaptation to Climate Change EARLY-ADAPT aims to jointly analyse the environmental, socioeconomic and demographic drivers of recent trends in human health READ MORE
Secció de la Societat Catalana de Matemàtiques a través de la qual pot accedir-se a tots els concursos matemàtics que s'organitzen (Olimpiada Matemàtiques, el Cangur i el Concurs telemàtic de relleus). S'inclouen els problemes i les seves respectives solucions.
BETA Technological Centre. Contributing to sustainable rural development and transition to circular bioeconomy
The origin of animals


